رفتن به محتوای اصلی
۶۶۹۳۹۴۴۰-۶۶۹۰۳۴۳۳ (۹۸۲۱+)
راه آهن کشش

گزارش پیشرفت پروژه سالن تعمیرات واگن

به نام خدا

با توجه به سیاستهای ابلاغی  موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن  و همچنین برنامه توسعه کسب و کار شرکت راه آهن کشش ، راه اندازی کارگاه تعمیرات اساسی واگن باری در دستور کار شرکت راه آهن کشش قرار گرفت. در همین راستا این شرکت نسبت به اخذ مجوز تعمیرات واگن اقدام و موفق به اخذ مجوز با گرید ۴ گردید.

بر اساس توافقات انجام گرفته با راه آهن ج.ا.ا نسبت به اجاره سالن موجود در ایستگاه راه آهن سیرجان اقدام گردید و این سالن در تاریخ ۲۷/۳/۹۸ تحویل شرکت راه آهن کشش گردید.

با توجه به وضعیت نامطلوب ساختمان و تاسیسات و ماشین آلات و تجهیزات موجود سالن برنامه ریزی برای انجام تعمیرات و بازسازی قسمتهای مختلف در دستور کار قرار گرفت.

در این راستا ابتدا عملیات تعمیرات ساختمان و تاسیسات آغاز و به موازات آن به فاصله اندک تعمیرات و   راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات نیز آغاز گردید.

عملیات بازسازی ابنیه شامل بازسازی دفاتر اداری ، بازسازی دوش و رختکن و سرویس های بهداشتی ، بازسازی غذا خوری ، بازسازی کف سالن اصلی ، تعمیرات دربهای سالن  و تعمیرات نما میباشد.

در بخش تاسیسات باز سازی سیستم روشنایی سالن ، نوسازی شبکه ابرسانی و فاضلاب ، تعمیرات تابلوهای برق ، ایجاد شبکه هوای فشرده و همچنین اصلاح سیستم برق رسانی موجود در دستور کار قرار گرفته است.

ماشین آلات و تجهیزات موجود سالن بدلیل توقف بمدت طولانی عملا غیر قابل بهره برداری میباشند لذا انجام تعمیرات اساسی و ره اندازی انها در برنامه اصلی گنجانده شده است.

پس از تحویل گیری سالن بلافاصله عملیات عمرانی در بخشهای مختلف آغاز گردید که گزارشات پیشرفت آن متعاقباً ارسال میگردد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا